Home

Säästukaardi iseteeninduskeskkonda sisselogimiseks valige endale sobivaim
autentimisviis: ID-kaardi, Mobiil-ID või Pangalingi kaudu.

Enne sisselogimist veenduge, et teate kõiki vajalikke paroole ja koode.

Kui sisselogimine ei õnnestunud

Veenduge, kas sisestasite oma kasutajatunnuse ja paroolid õigesti ning et klaviatuuril pole sisse
lülitatud klahvid „Caps Lock” või „Num Lock”. Samuti kontrollige, kas klaviatuuri keelevalik on tavapärane.

  • ID-kaart Veenduge, et ID-kaart on korralikult kaardilugejas ja ID-kaardi programm
    töökorras (testi ID-kaardi utiliidiga). Sulgege brauser ja avage see uuesti.
    Lisainfot ID-kaardi kasutamise kohta saate ID-abikeskuse lehelt
     
  • Mobiil-ID
    Veenduge, et olete sisestanud Mobiil-ID PIN1-koodi, mitte ID-kaardi PIN1-koodi.
    Lisainfot Mobiil-ID kasutamise kohta saate ID-abikeskuse lehelt
     
  • Pangalink
     
    • Paroolikaart Kontrollige, kas kasutate õiget paroolikaarti ning kas sisestasite
      parooliväljale õige parooli.
       
    • PIN-kalkulaator Kui PIN-kalkulaator on saanud kahjustada või on patarei tühi (kalkulaatori
      ekraanil on nullid, kalkulaator ei reageeri nupuvajutustele või genereerib valesid paroole),
      pöörduge kalkulaatori vahetamiseks pangakontorisse ning võtke kaasa kalkulaator ja
      isikut tõendav dokument.

NB! Kui olete internetipanka sisenemisel eksinud viis korda järjest kasutajatunnuse ja/või paroolide
sisestamisega, siis Teie ligipääs internetipangale blokeeritakse. Blokeeringu vabastamiseks helistage
panga klienditoe telefonil või pöörduge lähimasse pangakontorisse.


Säästukaardi Pakkumised

24h Klienditeenindus telefoninumber:

66 13 014

Infotelefoni lühinumber: 13014

Boonuspunktide tasemeid on neli.
Boonustase sõltub Teie kalendrikuu ostusummast.