Home

KKK

Print

Milliseid eeliseid annab mulle Säästukaart?

  • Säästukaardiga võite aastas kokku hoida kuni kahe kuu ostukorvi.
  • Säästukaardiga saate sooduspakkumisi enam kui 300 poes üle Eesti. 
  • Kogute iga ostuga boonuspunkte, millega saate edaspidi ostude eest tasuda. 
  • Oma sünnipäeval (ja 5 päeva enne ning peale sünnipäeva) saate peolauatooted 10% soodsamalt.

Kuidas taotleda Säästukaarti?

Säästukaardi saamiseks täitke taotlusvorm siinsamas iseteeninduskeskkonnas või lähimas Coop Eesti kaupluses. Kaardi eest tasumine toimub isteeeninduskeskkonnas pangalingi kaudu või kaupluses kohapeal kohe pärast taotluse täitmist. Igale pereliikmele saate tellida lisakaardi, millele kehtivad kõik Säästukaardi soodustused.
Säästukaardi põhikaarti saab taotleda alates 18. eluaastast. Lisakaardi puhul vanusepiiranguid ei ole.

Mida pean tegema, kui minu kontaktandmed muutuvad (elukoht, telefon, e-posti aadress)?

Kontaktandmete muudatusest palume Teil teada anda kas läbi iseteeninduskeskkonna - www.säästukaart.ee või saates e-kirja aadressile klienditugi@coop.ee. Samuti võite helistada meie klienditoe telefonile 66 130 14.

Kas ma peaksin iga kord ostu sooritades kassapidajale Säästukaardi esitama?

Iga kord kaarti kassas registreerides kogute boonuspunkte, millega saate hiljem ostude eest tasuda. Samuti on kauplustes paljud soodushinnad seotud Säästukaardiga ning soodushinna saamiseks on vajalik kassas esitada Säästukaart.

Mida teha, kui minu kaart ei tööta (kaart ei ole toimiv)?

Palun helistage meie klienditoe telefonile 66 130 14 ning me selgitame välja põhjuse, miks kaart ei tööta. Põhjused võivad olla järgmised:

  • magnetriba on saanud kahjustada; 
  • kaart on aegunud; 
  • Säästukaart Pluss kaart on jäänud aktiveerimata; 
  • Säästukaart Pluss kaardi 3 kuu otsekorraldusnõue ei ole laekunud.

Mida teha kui kaart on kadunud või varastatud?

Kaardi kadumise või varguse korral palume Teil koheselt helistada ööpäevaringsele klienditoe telefonile 66 130 14.

Leidsin võõra Säästukaardi, mida peaksin sellega tegema?

Kui olete leidnud teise isiku kaardi, palume Teil helistada meie klienditoe telefonile 66 130 14 või viia kaart lähimasse Coop Eesti kauplusesse.

Mis ma pean tegema, kui minu Säästukaardi kehtivusaeg on lõppemas?

Vahetult enne Säästukaardi kehtivuse lõppemist väljastatakse kaardiomanikele, kes sooritasid eelmise 6 kuu jooksul vähemalt 1 ostu Coop Eesti kauplustest, uus Säästukaart tasuta. Saadame kaardi Teile kodusele aadressile.

Kus Säästukaart peale Coop Eesti kaupluste veel kehtib?

Säästukaart kehtib Alexela keti tanklates, Tallinna Optika kauplustes, Salva Kindlustuse kontorites, OÜ Autosõit koolitustele registreerimisel, Fixus Mustamäe kauplustes Tallinnas, Tartus ja Jõhvis ning Tallinna ja Jõhvi autoremondi töökodades.

Kust ma saan põhjalikumat infot Säästukaardi kohta?

Säästukaardi omaniku käsutuses on ööpäevaringne klienditugi telefonil 66 130 14, e-posti aadressil klienditugi@coop.ee ning iseteeninduskeskkond www.säästukaart.ee.

 

Säästukaardi Pakkumised

24h Klienditeenindus telefoninumber:

66 13 014

Infotelefoni lühinumber: 13014

Boonuspunktide tasemeid on neli.
Boonustase sõltub Teie kalendrikuu ostusummast.