Home

Kaardi aegumine

Print

Säästukaardile on märgitud kaardi kehtivusaeg (kuu ja aasta). Sobilik aeg Säästukaarti taastellima minna on vähemalt kaks nädalat enne olemasoleva kaardi kehtivusaja lõppu. Kaardiomanikele, kes on on sooritanud kaardi aegumisele eelneva 6 kuu jooksul vähemalt ühe ostu Coop Eesti kauplustes, saadetakse uus kaart koju tasuta.

Aegunud püsikliendikaardi asemel uue saamiseks saate täita taotluse kaupluses või iseteeninduskeskkonnas ja tasuda koheselt kaardi eest vastavalt hinnakirjale.

Kaardi kadumisest saab teatada telefonil 66 130 14 või saates e-kirja aadressile klienditugi@coop.ee. Kui Säästukaart on kadunud, varastatud või muutunud kasutuskõlbmatuks, saate uue kaardi tellida Säästukaarti teenindavas kaupluses või iseteeninduskeskkonas, tasudes asenduskaardi eest vastavalt hinnakirjale.

Nime, aadressi või muude kontaktandmete muutumisest saate teatada täites taotluse  Säästukaarti teenindavas kaupluses või uuendades andmed iseteeninduskeskkonnas.

Palume hoida Säästukaarti kõrge temperatuuri, niiskuse, mehaaniliste vigastuste, väändumise ja tugevasse magnetvälja sattumise eest.

 

Säästukaardi Pakkumised

24h Klienditeenindus telefoninumber:

66 13 014

Infotelefoni lühinumber: 13014

Boonuspunktide tasemeid on neli.
Boonustase sõltub Teie kalendrikuu ostusummast.